مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-19سياسي

تسریع در بازگشایی خیابان مطهری و رجایی شهر با تأمین زمین معوض


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای شهر با تغییر کاربری زمین خدماتی جنب پل شهدای روحانی به عنوان معوض برای تسریع در بازگشایی خیابان های مطهری و رجایی شهر موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عمار ایزدیار صبح چهارشنبه در پایان یکصد و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان در جمع خبرنگاران به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره و اظهار داشت: همچنین پروژه های عمرانی اولویت دار در قالب تغییر کاربری پلاک ثبتی که در قالب 6 قطعه در کمیسیون ماده 5 مطرح بود در دستورکار قرار گرفت و مقرر شد از زمینی که در ضلع غربی پل شهدای روحانی قرار دارد جهت تملک اراضی واقع در طرح تعریض خیابان مطهری و خیابان میرزایی پرور (حد فاصل فلکه اول تا حد فاصل خیابان میدان جمهوری) انجام شود.

وی اذعان کرد: با توجه به توقف حدوداً هفت ساله اتوبوس های هایگر در پارکینگ سازمان حمل و نقل و بار مسافر در این جلسه اعضای شورای شهر با واگذاری 43 دستگاه اتوبوس و هزینه کرد عایدی آن صرف نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شود، موافقت کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب تغییر نرخ بهای کرایه آمبولانس های سازمان آرامستان ها با تعرفه جدید خبر داد و افزود: در راستای اجرای قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در بازگشایی خیابان مطهری و رجایی شهر با تأمین زمین معوض

تسریع در بازگشایی خیابان مطهری و رجایی شهر با تأمین زمین معوض