مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:402023-06-25سياسي

هوشمندسازی نظارت ها جلوی بسیاری از تخلفات را می گیرد


فرماندار آستارا با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر بازار و کسب و کارها گفت: هوشمندسازی نظارت ها می تواند جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اصناف و بازار در آستارا، اظهار گرد: اصناف از زمان انقلاب، دفاع مقدس و پشتیبانی از جنگ، هنگام بروز حادثه های غیرمترقبه در صحنه حضور داشتند و اکنون با وجود بیش از 2 هزار تحریم مدیریت بازار به واقع سخت است اما اصناف و بازاریان کار را به نحو احسن پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان اصناف و اتحادیه ها در حوزه کنترل قیمت ها وظیفه سنگینی دارند، افزود: کسانی که تعهد کردند به این عرصه ورود کنند و قبول مسئولیت کردند باید دین خودشان را ادا کنند و حضور و کار و برنامه آنها می تواند تعیین کننده باشد.

فرماندار آستارا وظیفه اصناف در حوزه اقتصاد داخلی را بسیار مهم دانست و بیان کرد: اصناف یک رابط و میانجی بین عرصه تجارت و دولت هستند.

رضایی پور با تاکید بر لزوم تشدید نظارتها از بازار و فعالیت های کسب و کار اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی باید به سمت نظارت هوشمند پیش برویم و هوشمندسازی نظارت ها می تواند جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی نظارت ها جلوی بسیاری از تخلفات را می گیرد

هوشمندسازی نظارت ها جلوی بسیاری از تخلفات را می گیرد