مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18سياسي

ضرورت تبدیل خرده فرهنگ های آذربایجان شرقی به پتانسیل همگرایی و تصمیم سازی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: خرده فرهنگ های متعددی در استان دارای قدرت تصمیم سازی و تصمیم گیری هستند و علاقه و تاکید دارم اینها به پتانسیل همگرایی تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران صبح امروز در دیدار سردبیر استان های خبرگزاری فارس و مدیر خبرگزاری فارس در آذربایجان شرقی اظهار کرد: تبریز مامن محافل سیاسی شامل نخبگان و فرهیختگان، قشر متوسط و محافظه کار و در نهایت حلقه عامه است که تعریف قالب های فکری و خبری مطلوب برای این طیف بسیار در سرنوشت جامعه تعیین کننده است.

وی، تبریز را نماد مشروطیت و رشد تفکر در کشور دانست و افزود: فعالیت مطبوعات و رسانه در اینجا یعنی روشن بینی و مطالبه گری متفکرانه و آگاهانه در برابر افرادی که ادعای روشنفکری دارند و بیشتر شبیه غرب زده ها هستند! فرشکاران در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید با مردم شفاف باشیم و به نظر می رسد خبرگزاری فارس در این عرصه قدم های موثری برداشته؛ هرچند شاید به ضرر عده ای سودجو تمام شود و به مزاق آنها خوش نیاید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در هر صورت در مقطع کنونی شفاف سازی جایگاه و وضعیت های اقتصادی و اجتماعی جامعه بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبدیل خرده فرهنگ های آذربایجان شرقی به پتانسیل همگرایی و تصمیم سازی

ضرورت تبدیل خرده فرهنگ های آذربایجان شرقی به پتانسیل همگرایی و تصمیم سازی