مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 02:202023-06-24بين الملل

ونزوئلا شورش غیرعقلانی گروه واگنر را محکوم کرد


ونزوئلا شورش غیرعقلانی گروه واگنر را محکوم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا تهدید تروریستی ناشی از شورش غیرعقلانی گروه نظامی خصوصی واگنر علیه دولت روسیه را شدیداً محکوم کرد.

مادورو در بیانیه ای به نمایندگی از مردم و دولت ونزوئلا، ضمن محکوم کردن اقدامات نیروهای واگنر در روسیه، حمایت کامل خود از ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور را اعلام کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در این بیانیه آمده است: نیکلاس مادورو رییس جمهوری بولیواری ونزوئلا، به نمایندگی از مردم و دولت، تهدید غیرمنطقی گروه واگنر و یِوگِنی پریگوژین رییس آن برای انجام شورش مسلحانه در فدراسیون روسیه با روش های تروریستی را به شدت محکوم می کند .

دولت ونزوئلا با تاکید بر اصول قانونی گفت که هرگونه تلاش برای تغییر قدرت یا شورش مسلحانه، اقدامات خشونت آمیز و خلاف قانون اساسی و همچنین استفاده از نیروهای خارجی متکی به جنگ داخلی، تجاوز به حاکمیت و خودمختاری مردم، نقض ثبات سیاسی و صلح اجتماعی در روسیه را رد می کند.

وزارت خارجه ونزوئلا در این بیانیه به نقل از مادورو نوشت: جمهوری بولیواری ونزوئلا حمایت مطلق خود را از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور قانونی فدراسیون روسیه و فرمانده کل نیروهای مسلح آن را اعلام می کند و همبستگی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا شورش غیرعقلانی گروه واگنر را محکوم کرد

ونزوئلا شورش غیرعقلانی گروه واگنر را محکوم کرد