مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-13ورزشي

شهرستان فردیس هیچ ساختار فناوری ندارد


معاون پارک علم و فناوری استان البرز، گفت: جمعیت شهرستان فردیس دو برابر یک استان است اما در این استان ها ساختار فناوری وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین بختیاری معاون پارک علم و فناوری استان البرز، امروز در مراسم، با بیان اینکه در پارک علم و فناوری میزبان 110 شرکت، هسته فناوری و دانش بنیان هستیم، گفت: هر کاری که بتوانیم برای این عزیزان انجام می دهیم.

  وی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس یکی از پرجمعیت ترین شهرستان استان البرز است، افزود: این شهرستان هیچ ساختار فناوری ندارد چرا که جمعیت این شهرستان دو برابر یک استان است اما در این استان ها ساختار فناوری وجود دارد.

بختیاری با بیان اینکه قطعا این شهرستان نیازمند ساختار فناوری است، ادامه داد: پارک علم و فناوری آمادگی لازم را برای ارائه خدمات دارد.

  وی با اشاره ای به حوزه متاورز کرد و گفت: حوزه متاورز را می توان به عنوان انقلاب صنعتی پنجم گفت چرا که باتوجه به پتانسیل های که دارد انقلاب پنجم را استارت زده است.

گفتنی است؛ علیرضا تقی پور مدیر تحول اداری، نوسازی، فناوری شهرداری فردیس و مدیرگروه فناوری اطلاعات مرکز آموزش جهاد دانشگاهی کرج_ علی اصغر سلیمانی رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی فردیس_ ذوالفقاری نسب مدیر عامل شرکت زنبق سپید پاسارگاد و مدرس مرکز آموزش جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان فردیس هیچ ساختار فناوری ندارد

شهرستان فردیس هیچ ساختار فناوری ندارد