مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-22اقتصادي

ثبت نام افزون بر 24 هزار سیستانی و بلوچستانی برای وام دریافت ودیعه مسکن


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ثبت نام وام ودیعه مسکن 24 هزار و 515 نفر از شهروندان استان در راستای اجرای تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ثبت نام وام ودیعه مسکن 24 هزار و 515 نفر از شهروندان استان در راستای اجرای تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه تسهیلات ودیعه مسکن می تواند کمک شایانی به وضعیت مستاجران کند و هدف وزارت راه و شهرسازی این است که وام این تسهیلات صرف کمک ودیعه اجاره مسکن شود نه صرف خرید خدمات دیگر که آثار تورمی دارد، اظهار کرد: با سیاست گذاری های وزارت راه و شهرسازی اعطای تسهیلات وام ودیعه با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار طی یک دوره بازپرداخت 5 ساله از محل منابع بانکی موضوع ماده چهار قانون جهش تولید مسکن از سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ثبت نام کنندگان این وام در استان 17 هزار و 28 نفر حائز شرایط شدند که تاکنون بیش از پنج هزار آنان موفق به دریافت وام شده اند و مابقی در حال سیر مراحل قانونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام افزون بر 24 هزار سیستانی و بلوچستانی برای وام دریافت ودیعه مسکن

ثبت نام افزون بر 24 هزار سیستانی و بلوچستانی برای وام دریافت ودیعه مسکن