مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-25سياسي

ضرورت آغاز مهارت آموزی از دوره تحصیلی ابتدایی


تربیت نیروی انسانی متخصص برای صنایع پایین دست در استان می بایست به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در استان خوزستان؛ اظهار کرد: استان خوزستان یکی از استان های دارای ظرفیت بالا در حوزه کشاورزی است و بر این اساس می بایست آموزش و پرورش خوزستان با بسترسازی برای توسعه کمی و کیفی هنرستان های کشاورزی گام مهمی در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص این حوزه بردارد.

  وی در ادامه با اشاره به رابطه معنادار توسعه پایدار اشتغال و ترویج مهارت آموزی و حرفه آموزی در بین دانش آموزان؛ افزود: آموزش و پرورش خوزستان اقدامات خوبی در حوزه توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ی و کاردانش صورت داده است و بر این اساس و با توجه به سیاست های کلی نظام و همچنین سند تحول بنیادین می بایست از همه ظرفیت ها در راستای توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش استفاده کرد.

حسینی محراب در عین حال با اظهار اینکه می بایست یک رابطه اثربخش و بین آموزش و پرورش و صنایع برقرار شود؛ توضیح داد: تربیت نیروی انسانی متخصص برای این صنایع پایین دست در استان می بایست به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آغاز مهارت آموزی از دوره تحصیلی ابتدایی

ضرورت آغاز مهارت آموزی از دوره تحصیلی ابتدایی