مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-08سياسي

مصوبه احداث سوله امدادی کلات پس از 6 سال اجرایی شد


باوجود اینکه در سیل 6 سال قبل کلات، احداث سوله امدادی برای هلال احمر این شهرستان مصوب شد اما تا امسال فقط فوندانسیون آن اجرا شده بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر کلات گفت: باوجود اینکه در سیل 6 سال قبل کلات، احداث سوله امدادی برای هلال احمر این شهرستان مصوب شد اما تا امسال فقط فوندانسیون آن اجرا شده بود.

رضا کاظمیان در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: هرچند همزمان با وقوع سیلاب سال 1396 و حضور معاونت رییس جمهور در منطقه مصوب شد که جمعیت هلال احمر شهرستان کلات یک سوله امدادی داشته باشد اما طی این سال ها فقط فوندانسیون آن اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری هایی که از همان زمان صورت گرفت امسال توانستیم پروانه ساخت و مجوز احداث سوله امدادی هلال احمر را دریافت کنیم، بیان کرد: سرانجام بعد از 6 سال، از روز پنج شنبه 15 تیرماه عملیات احداث سوله را توانستیم آغاز کنیم.

افتتاح سوله امدادی همزمان با هفته دولت رییس جمعیت هلال احمر کلات با بیان اینکه بر اساس تعهد پیمانکار، سوله امدادی شهرستان کلات همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: انبار امدادی شهرستان کلات در مساحت 30 در 12 و به متراژ 360 متر مربع با اعتبار 4 میلیارد تومان احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه احداث سوله امدادی کلات پس از 6 سال اجرایی شد

مصوبه احداث سوله امدادی کلات پس از 6 سال اجرایی شد