مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-16اقتصادي

کشف بیش از 2 تُن برنج احتکار شده در قزوین


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف 2 تن و 100 کیلوگرم برنج احتکار شده در یکی از انبارهای نزدیک شهر قزوین خبر داد.

- جمشید خدایاری ضمن اشاره به کشف 2100 کیلوگرم برنج احتکار شده در یکی از انبارهای نزدیک شهر قزوین، اظهار کرد: این کالای احتکار شده مربوط به انبار یک بنکدار در شهرستان قزوین بوده که در قالب گشت های مشترک شناسایی و کشف شده است.

وی بیان کرد: ثبت نکردن این محموله در سامانه جامع تجارت و همچنین دریافت آن خارج از شبکه توزیع از تخلفات متصدی واحد صنفی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، خدایاری افزود: پس از تشکیل پرونده با تعیین ارزش ریالی 800 میلیون تومان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گفته این مسئول استمرار گشت های مشترک به صورت روزانه علاوه بر کاهش تخلفات در حوزه بازار به کشف تخلفات پنهان در حوزه کالاهای اساسی منجر می شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان این استان می توانند در راستای نظارت همگانی هرگونه تخلف را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تُن برنج احتکار شده در قزوین

کشف بیش از 2 تُن برنج احتکار شده در قزوین