مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:202023-06-24پزشكي

افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی بروجرد


معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد خبر داد.

- خرم آباد- معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش بیرانوند امروز شنبه در آیین افتتاح بخش PICU، مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد اظهار داشت: ظرفیت بستری این بخش شش تخت است که 50 میلیارد تومان برای احداث، تجهیز و راه اندازی آن با کمک خیرین هزینه شد.

وی افزود: ظرفیت بخش مراقبت های ویژه کودکان در لرستان با افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام (ره) بروجرد به 12 تخت می رسد و بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد نیز یک بخش PICU مراقبت های ویژه کودکان با شش تخت فعال دارد که به کودکان نیازمند خدمات درمانی ارائه می کند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اضافه کرد: 30 درصد بخش درمان شهرستان به شهرهای اطراف نیز خدمات درمانی ارائه می دهد که در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی لرستان زیرساخت های لازم در نظر گرفته شده است.

بیرانوند در خصوص کمبود پزشک فوق تخصص در بروجرد، گفت: تلاش می کنیم مشکل فوق تخصص کودکان و نوزادان و فوق تخصص غدد و نورولوژی در شهرستان مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی بروجرد

افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی بروجرد