مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-28بين الملل

اقامه نماز عید قربان در سوریه با حضور بشار اسد


میلیون ها نفر از مسلمانان سوریه امروز (چهارشنبه) با حضور در مساجد سراسر این کشور؛ نماز عید سعید قربان را به جای آوردند و بشار اسد رییس جمهور این کشور نیز در مسجد جامع الافرم محله مهاجرین دمشق فریضه نماز عید را به پا داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مسلمانان اهل سنت شهرهای مختلف سوریه با حضور گسترده خود در مساجد، آیین نماز عید سعید قربان را به جای آوردند.

نماز عید قربان در مسجد تاریخی اموی شهر دمشق به عنوان بزرگترین مسجد سوریه با حضور آحاد گسترده مردم پایتخت سوریه اقامه شد.

عید قربان به عنوان یکی از اصلی ترین عیدهای الهی در سوریه از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار است و مردم از چند روز پیش خود را برای برگزاری ویژه برنامه های جشن عید آماده می کنند و به همین مناسبت نیز دولت سوریه تعطیلات عید امسال را 4 روز اعلام کرده است.

به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه سانا ،بشار اسد رییس جمهور سوریه نماز عید قربان را در مسجد جامع الأفرم در محله مهاجرین در دمشق به جا آورد.

همراه بشار اسد، جمعی از مقامات دولت سوریه و مفتی کل جمهوری سوریه حضور داشتند.

رییس جمهور سوریه در جریان مناسبت های دینی هر سال به یکی از مساجد در این کشور می رود تا همراه با مردم نماز عید را برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عید قربان در سوریه با حضور بشار اسد

اقامه نماز عید قربان در سوریه با حضور بشار اسد