مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-01سياسي

ثبت نام 7 هزار مددجوی کمیته امداد گلستان در نهضت ملی مسکن


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن حدود 7 هزار و 720 نفر از مددجویان استان در سامانه نام نویسی کردند که از این تعداد 250 پروژه تخصیص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان گلستان با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه ها در حوزه مددجویان تامین مسکن اقشار محروم است، اظهارکرد: در طرح نهضت ملی مسکن حدود 7 هزار و 720 نفر از مددجویان استان در سامانه نام نویسی کردند که از این تعداد 250 پروژه تخصیص داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: 208 متقاضی افتتاح حساب برای واریز سهم آورده را انجام دادند و همچنین تایید نهایی 973 متقاضی نیز انجام شده است.

متاسفانه درخواست 455 مددجو نیز به علت ناتوانی در تامین سهم آورده رد شده است که امیدواریم در این زمینه دستگاه های مختلف و به ویژه بانک ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی توضیح داد: دو مکاتبه از سوی معاونان وزارت راه و شهرسازی به ادارات کل استان ها انجام شد تا مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به دلیل نداشتن سهم آورده حذف نشوند و از سوی دیگر در ششمین جلسه شورای مسکن کشور با حضور رییس جمهور مصوب شد که امکان تهاتر برای ساخت مسکن مددجویان امداد و بهزیستی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 7 هزار مددجوی کمیته امداد گلستان در نهضت ملی مسکن

ثبت نام 7 هزار مددجوی کمیته امداد گلستان در نهضت ملی مسکن