مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-18سياسي

سلامت و امنیت غذایی از اولویت های اساسی جامعه است


فرماندار شهرستان نیر در دیدار با سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل سلامت و امنیت غذایی را از اولویت های اساسی جامعه دانست و گفت: نگاه فرمانداری به حوزه فعالیت های دامپزشکی نگاه حمایت گری، - ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان نیر در دیدار با سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل سلامت و امنیت غذایی را از اولویت های اساسی جامعه دانست و گفت: نگاه فرمانداری به حوزه فعالیت های دامپزشکی نگاه حمایت گری، همکاری و هم افزایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حسینی افزود: سلامت و امنیت غذایی از اولویت های اساسی جامعه است و دستگاههای حوزه سلامت و امنیت غذایی از جمله دامپزشکی باید از همه لحاظ مورد حمایت قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: در بازدیدهای میدانی با فعالیت های دامپزشکی آشنایی داریم و به مسائل، مشکلات و کمبودهای دامپزشکی با توجه به حجم و گستردگی کارها آگاه هستیم.

حسینی با بیان اینکه در حوزه پدافند غیرعامل در قالب کارگروه امنیت غذایی از آزمایشگاه پیشرفته دامپزشکی و بخش های مختلف مجموعه دامپزشکی بازدید داشته است، خاطر نشان کرد: در تضمین سلامت و تأمین امنیت غذایی جایگاه دامپزشکی بسیار کلیدی و اساسی است.

این مسئول با اشاره به تنگناهای اعتباری گفت: همه ما در قبال سلامت عمومی مردم متعهد و مسئولیم و تا جایی که در توان فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و امنیت غذایی از اولویت های اساسی جامعه است

سلامت و امنیت غذایی از اولویت های اساسی جامعه است