مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 00:002023-06-25سياسي

تعیین راهبرد «ایمان معنوی»، «عمل صالح» و «نشر خوبی ها» در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تعیین راهبرد «ایمان معنوی»، «عمل صالح» و «نشر خوبی ها» در این استان، گفت: مردمی سازی فعالیت ها، - خرم آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تعیین راهبرد ایمان معنوی ، عمل صالح و نشر خوبی ها در این استان، گفت: مردمی سازی فعالیت ها، هدف مهم تبلیغات اسلامی است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همزمان با سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ترویج و توسعه فرهنگ دینی در کشور بازخوانی مأموریت ها و تلاش های این سازمان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در اول تیرماه 1360، نهادی منسجم، مستقل و وابسته به ولایت فقیه، تحت عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی به منظور پرداختن به امر تبلیغات به وجود آمد.

این نهاد ارزشمند در سیر تکاملی خود، در چهاردهم فروردین ماه 1368، به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

مردم باید پای کار دین و انتشار اسلام بیایند حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و فلسفه تشکیل این سازمان و وظایف و برنامه های آن، اظهار داشت: فلسفه تأسیس تبلیغات اسلامی، همان فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین راهبرد «ایمان معنوی»، «عمل صالح» و «نشر خوبی ها» در لرستان

تعیین راهبرد «ایمان معنوی»، «عمل صالح» و «نشر خوبی ها» در لرستان