مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-22سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه مهم هیئات


مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد هیئت های مذهبی در برابر آسیب های اجتماعی مسئول بوده و باید برای کاهش آن با استفاده از ظرفیت هیئت برنامه ریزی کنند.

- محمد جواد نظری در گفت وگو با هیئات مذهبی برای کمک به مردم پای کار آمدند تا در آن شرایط یاری گر مردم باشند و در این حوزه هیئات از تمام ظرفیت های خود برای تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر استفاده کردند که بااین کار به تعبیری می توان گفت هیئات در شرایط کرونا یاری گر دولت و مردم بودند.

وی ادامه داد: این نشان می دهد هیئت صرفاً در مناسک خلاصه نمی شود بلکه هیئت کارکردها و کاربردی های اجتماعی بسیاری دارد و در حوزه جهاد تبیین نیز می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد هیئت صرفاً در سخنرانی، مداحی و مراسم تعریف نمی شود ادامه داد: وظیفه کنونی هیئات در کنار رویکردهای پیشین، گره گشایی از مسائل مردم در محلات، مساجد و مناطق است و هیئت وظیفه دارد در کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشته و در این حوزه اثرگذار باشد.

این مداح افزود: هیئت باید محل تربیت نوجوان و جوان باشد و بانوان نیز بتوانند در مکتب هیئت فعالیت های خود را به عرصه ظهور بگذارند و در مسیر ترویج بسیاری از فرهنگ ها گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه مهم هیئات

کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه مهم هیئات