مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-03اقتصادي

رشد 15 درصدی مشارکت پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت گفت: نمودار تحلیلی سامانه نسخه الکترونیک نشان می دهد مشارکت پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک رشد 15 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر حسین حبیبیان افزود: مشارکت پزشکان با طرح نسخه الکترونیک در مقایسه با پارسال با رشد 15 درصدی همراه است.

وی گفت: در سه ماه اول امسال 21 هزار پزشک جدید در طرح نسخه الکترونیک مشارکت کردند و در مقایسه با همین مدت از سال پیش 2 برابر افزایش داشته است.

حبیبیان با بیان اینکه 98 هزار پزشک در خرداد امسال با این طرح همکاری داشته اند، گفت: از این 98 هزار پزشک 87 هزار نفر به صورت الکترونیک و حدود 11 هزار نفر به صورت نیمه الکترونیک نسخ خود را صادر کرده اند.

وی افزود: در نمودارهای تحلیلی شاهد افزایش مشارکت هستیم به گونه ای که پس از الزام قانون به اجرای نسخه الکترونیک پس از اول دی 1400، 79 هزار نفر بود و اکنون به 98 هزار نفر رسیده است.

حبیبیان گفت: به صورت ماهانه هم این افزایش مشارکت دیده می شود به گونه ای که در خرداد سال گذشته 78 هزار پزشک و در خرداد امسال 98 هزار پزشک نسخه الکترونیک نوشتند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت گفت: پزشکانی که به صورت نیمه الکترونیک نسخه نوشته اند هم حدود 8 هزار و 500 نفر کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی مشارکت پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک

رشد 15 درصدی مشارکت پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک