مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:462023-06-26اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای شمال به مناسبت عید قربان


یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در جاده های شمال به صورت روان است و از لحاظ جوی هم مشکل نداریم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی از ظهر روز چهارشنبه در جاده های شمال، افزود: تردد تمامی موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان مذکور از ساعت 11 تا 24 روز چهارشنبه هفتم تیر ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 همان روز از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای شمال به مناسبت عید قربان

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای شمال به مناسبت عید قربان