مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-03سياسي

نباید جنایت آمریکا را فراموش کرد


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه اگر صدها سال از حادثه تلخ 12تیر 67 بگذرد نباید آن را فراموش کرد، گفت: این جنایت آمریکایی ها را باید به جوانان بازگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی ظهر دوشنبه در آیین گلباران محل شهادت شهدای 12 تیر سال 67 که 290 مسافر هواپیمای 655 ایران ایر با شلیک مستقیم و هدفمند ناو آمریکایی ها به شهادت رسیدند، افزود: نباید اجازه داد آمریکا با شگردهای تبلیغاتی و قدرت رسانه ای خود کاری کنند که این فاجعه به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: این تنها یک پرده از جنایات آمریکا نسبت به ایران است، این حادثه و فاجعه ای که در 12 تیر 67 رخ داد یک اتفاق و خطای انسانی ساده نبود بلکه تعمدی بر انجام آن بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: البته آمریکا از ابتدای جنگ تحمیلی علیه ملت ایران وارد این جنگ بر ضد ایران شده بود که در ابتدا با واسطه و سپس به طور مستقیم به عراق اطلاعات می داد.

حسینی خاطر نشان کرد: یکی از افسران ارشد سیا در این خصوص می گوید به عراق آنچه لازم است تا از ایرانی ها شکست نخورد دادیم، تمامی آسیب پذیری های آنها را در خطوط دفاعی شأن به آنها گفتیم، اگر این کار را نمی کردیم ارتش ایران تا بغداد پیش می رفت، به عراقی ها اطلاعات ماهواره و الکترونیک دادیم که در واقع برای آنها گنجی محسوب می شد، آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید جنایت آمریکا را فراموش کرد

نباید جنایت آمریکا را فراموش کرد