مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-04سياسي

جشن بزرگ غدیر خم در ستاد وزارت علوم برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در این جشن باشکوه ضمن تبریک ایام ولادت امام هادی (ع) و فرا رسیدن عید سعید غدیرخم گفت: - جشن بزرگ عید سعید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان و مشاوران وی و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ساختمان ستاد این وزارت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در این جشن باشکوه ضمن تبریک ایام ولادت امام هادی (ع) و فرا رسیدن عید سعید غدیرخم گفت: مطالعه زندگانی ائمه علیهم السلام درس های مهمی برای ما دارد که یکی از این درس ها انجام کار خیر و گره گشایی از مشکلات بندگان خداست.

وی با اشاره به اینکه انجام کار خیر و خیر بودن در ساخت و تجهیز مسجد، مدرسه، درمانگاه و مانند آن خلاصه نمی شود تأکید کرد: هرگونه خدمت به مردم و حل مشکلات آنان به منزله کار خیر و باقیات الصالحات است.

وزیر علوم خطاب به کارکنان این وزارتخانه توصیه کرد: فرصت خدمت به مردم، به ویژه اهل علم و دانش را نعمت و لطف خدا بدانند و تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

زلفی گل افزود: اگر با صرف مقداری زمان بیشتر این امکان وجود دارد که مشکل و درخواست یکی از هموطنان که از راه دور به وزارت مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ غدیر خم در ستاد وزارت علوم برگزار شد

جشن بزرگ غدیر خم در ستاد وزارت علوم برگزار شد