مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-11سياسي

مردی که یک دریا را کشف کرده است


محمدجعفر یاحقی در مراسم بزرگداشت محمدرضا راشد محصل گفت: هرکس که ایران را دوست دارد و بدان عشق می ورزد حتما به شاهنامه که دریایی بی کرانه است توجه دارد و دکتر راشد این دریا را کشف کرده و با آن مانوس است - محمدجعفر یاحقی در مراسم بزرگداشت محمدرضا راشد محصل گفت: هرکس که ایران را دوست دارد و بدان عشق می ورزد حتما به شاهنامه که دریایی بی کرانه است توجه دارد و دکتر راشد این دریا را کشف کرده و با آن مانوس است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم نکوداشت محمدرضا راشدمحصل، استاد زبان و ادبیات فاسی و عضو قطب علمی فردوسی و شاهنامه دانشگاه فردوسی مشهد، عصر دوشنبه 19 تیرماه 1402 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

در بخش نخست مراسم محمد حسین زاده، مدیر کل ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی ضمن خوشامدگویی به مهمانان به اهمیت نکوداشت بزرگان و مفاخر پرداخت و گفت: گرامی داشت مفاخر و بزرگان، گرامی داشت دانش و فرهنگ است.

در ادامه محمود شالویی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور به سخنرانی پرداخت و گفت: به قول سعدی انسان نیاز به دو عمر دارد؛ که با یکی تجربه به دست بیاورد و با دیگری آن را به کار بندد.

چون این امر میسر نیست بر خویش لازم می دانیم از مسیر آنانی که این راه را پیموده و تجربیات گران سنگی به دست آورده اند، بهره بگیریم و بیاموزیم و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که یک دریا را کشف کرده است

مردی که یک دریا را کشف کرده است