مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:512023-06-25سياسي

مراکز پژوهشی، مدل های موفق مبارزه با اعتیاد ارائه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز مبارزه با اعتیاد در سنندج، با اشاره به اینکه شعار امسال هفته مبارزه با مواد مخدر یاریگر هم باشیم نام گذاری شده است، اظهار کرد: یاریگری مصادیق مختلفی دارد که مصداق اصلی آن تعامل، همدلی و همگرایی و هم قسم شدن برای مبارزه با مواد مخدر است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر جنبه های مختلفی دارد که باید در ابعاد متنوع شامل پیشگیری، آموزش و درمان  نمود پیدا کند.

استاندار کردستان با تاکید براینکه ایجاد زیرساخت های مختلف در موضوع مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر از نکات مهم است که اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده است، افزود: احداث و راه اندازی کمپ ماده 16 در سنندج که با اهتمام و کار جهادی شورا و شهرداری و بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر انجام گرفت.

زارعی کوشا گفت: احداث این کمپ به شدت در استان احساس می شد و خوشبختانه عملیاتی و فعال شد که البته هدف صرف جمع آوری معتادان متجاهر و نگهداری آنها نیست.

وی اضافه کرد: هدف اصلی بهبودی و بازگشت به چرخه زندگی سالم و معیشت سالم و مولد است که این نیازمند ایجاد زنجیره های بعدی در کنار نگهداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز پژوهشی، مدل های موفق مبارزه با اعتیاد ارائه کنند

مراکز پژوهشی، مدل های موفق مبارزه با اعتیاد ارائه کنند