مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-02سياسي

اختیارات استاندارن افزایش یافت


در جلسه امروز شورای اداری مصوب شد که اختیارات استانداران از 50 بند به نزدیک به 75 بند برسد، این اختیارات امروز در جلسه هیات دولت که با حضور استانداران برگزار می شود ابلاغ خواهد شد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: یکی از مسائلی که در سفرهای استانی رییس جمهور همواره مطرح شده این بوده که استانداران برای حل مشکلات خیلی اختیار ندارند، برای همین آیت الله رییسی تیمی را در دولت برای دادن اختیارات بیشتر به استانداران مامور کرد.

وظیفه این تیم بررسی اختیاراتی بود که قرار است به استاندارن داده شود و بسیاری از استاندارن معتقدند با ارائه این اختیارات کارهای مردم سریع تر راه می افتد.

تایید اختیارات استاندارن در جلسه شورای اداری با اتمام بررسی های تیمی که از سوی رییسی برای بررسی افزایش اختیارات استاندارن مامور شده بود، امروز جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور برای نهایی کردن این وظایف و اختیارات تشکیل شد.

رییس جمهور در این جلسه با تاکید بر اهمیت واگذاری اختیارات به استانداران گفت: این مسئله باید با این نگاه شود که اختیارات وزیر کشور کاسته نشود و باید ساز کاری باشد هر دو بخش با هم کار کنند.

افزایش اختیارات از 50 بند به نزدیک به 75 بند به گفته میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور آیین نامه اختیارات استاندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات استاندارن افزایش یافت

اختیارات استاندارن افزایش یافت