مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-20سياسي

رضایت 82 درصدی مراجعان به مراجع قضایی استان سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان ضمن تشریح برخی دستاوردهای عام المنفعه دستگاه قضایی این استان، از رضایت 82 درصدی مراجعان به مراجع قضایی استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برخی دستاوردهای عام المنفعه دستگاه قضایی استان سمنان در سال گذشته اظهار کرد: 36 هزار ملاقات مردمی و تسهیل در برقراری ارتباط مردم با مسؤولان قضایی با حضور در مساجد، بقاع متبرکه، اماکن و معابر پرتردد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 1400 تا اردیبهشت ماه سال 1402 تعداد 14 محکوم از قصاص نفس رهایی یافتند، گفت: با اقداماتی که صورت گرفت، سازش 53 درصدی در پرونده های ارجاعی به صلح یاران نیز رقم خورد.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به نظارت مستمر بر تمامی مراجع قضایی سراسر استان سمنان به صورت رسمی و غیررسمی عنوان کرد: 53 درصد پرونده های یکتا به صورت الکترونیک با هدف تسهیل در فرآیند دادرسی تشکیل شدند.

وی با اشاره به کسب رضایت 82 درصدی مراجعان به مراجع قضایی استان سمنان تصریح کرد: 45 مورد میز خدمت از ابتدای سال 1401 تا اردیبهشت ماه سال 1402 نیز برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت 82 درصدی مراجعان به مراجع قضایی استان سمنان

رضایت 82 درصدی مراجعان به مراجع قضایی استان سمنان