مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-04بين الملل

ایران با پیوستن به شانگ های نقطه کلیدی ترانزیتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریانوستی در گزارش خود با اشاره به اینکه در پی نتایج اجلاس امروز این سازمان که به صورت ویدئویی برگزار می شود، - خبرگزاری ریانووستی در گزارشی از بیست و سومین نشست سران سازمان همکاری شانگ های که امروز سه شنبه در دهلی نو به صورت مجازی آغاز بکار کرده است، نوشت: ایران با پیوستن رسمی به این سازمان به نقطه کلیدی در تقاطع طرح های کمربند و جاده و شمال-جنوب تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریانوستی در گزارش خود با اشاره به اینکه در پی نتایج اجلاس امروز این سازمان که به صورت ویدئویی برگزار می شود، ایران به عضویت سازمان همکاری شانگ های در می آید، نوشت: ورود ایران به سازمان همکاری شانگ های به توسعه تجارت بین اعضای سازمان انگیزه می دهد.

ریانووستی به نقل از کارشناسان مورد مصاحبه خود نوشت: ورود ایران به سازمان همکاری شانگ های به توسعه تجارت بین اعضای سازمان انگیزه می دهد و این کشور به نقطه کلیدی در تقاطع طرح های کمربند و جاده و شمال-جنوب تبدیل می شود.

در ادامه آمده است: ایران از لحاظ استراتژیک متحد مهمی است که به اعضای سازمان همکاری شانگ های کمک می کند تا در خاورمیانه جای پای خود را پیدا کنند و امنیت قفقاز و آسیای مرکزی را تقویت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با پیوستن به شانگ های نقطه کلیدی ترانزیتی می شود

ایران با پیوستن به شانگ های نقطه کلیدی ترانزیتی می شود