مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-16سياسي

موضوع نرخ اجاره بهای مسکن در همدان پیگیری می شود


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: باتوجه به مراجعات و درخواست های مکرر مردمی در خصوص نرخ اجاره بها، این مهم پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه اعضای هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک همدان ظهر امروز با حضور رییس و اعضای مرکز پژوهش های شورا به منظور هم اندیشی و ارائه راهکارهایی به منظور حل معضل اجاره بهای مسکن در همدان تشکیل شد.

رییس مرکز پژوهش های شورای شهر همدان در این جلسه با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، اظهار کرد: کمیسیون های مختلف جمع بندی های خود را ارائه کرده و کمیسیون تلفیق نیز تشکیل شده است و برنامه هفتم توسعه بر اساسسیاست های کلی نظام در دست تدوین است.

علی رضایی با اشاره به حضور حاجی بابایی و مفتح به عنوان دو نماینده شاخص و اثرگذار استان در کمیسیون تلفیق گفت: نمایندگان در جلسه هم اندیشی با جمع بندی مطالبات حوزه انتخابیه خود در حوزه های مختلف موارد را به منظور سیاست گذاری در برنامه هفتم توسعه، منعکس می کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: یکی از حساس ترین موضوعات، بحث مسکن و نرخ اجاره بهای مسکن بوده و یکی ازسیاست های شاخص دولت کنونی نیز تولید مسکن است و مجموعه استان در تلاش است تا این مهم تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع نرخ اجاره بهای مسکن در همدان پیگیری می شود

موضوع نرخ اجاره بهای مسکن در همدان پیگیری می شود