مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-25سياسي

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج


همزمان با هفته قوه قضاییه، نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در عمارت تاریخی آصف( خانه کرد) سنندج افتتاح شد.

- سنندج - همزمان با هفته قوه قضاییه، نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در عمارت تاریخی آصف( خانه کرد) سنندج افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه دست ساخته ها و تولیدات زندانیان استان کردستان در 15 غرفه در محل نمایشگاه های خانه کرد سنندج افتتاح شد.

مجتبی محمدی مدیر کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: فراهم کردن اشتغال برای زندانیان و حمایت از خانواده های آنان از جمله اولویت های پنج گانه سازمان زندان هاست.

وی افزود: در همین راستا در سطح زندان های استان کردستان کارگاه های مختلف تولیدی توسط این سازمان و با مشارکت کارآفرینان و خیرین راه اندازی شده است.

مدیر کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 73 درصد محکومین در زندان های استان کردستان دارای شغل بوده و ماهیانه درآمدی را برای خود و خانواده هایشان کسب می کنند.

محمدی افزود: هر ساله همزمان با هفته بزرگداشت قوه قضاییه اقدام به برپایی نمایشگاهی برای معرفی دست ساخته ها و تولیدات زندانیان استان می کنیم که در این راستا امسال در محل خانه کرد سنندج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج