مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-04سياسي

می توان از ظرفیت آذربایجانی های ساکن در اروپا برای سرمایه گذاری استفاده کرد


شهردار تبریز با اشاره به اینکه ایرانیان و به ویژه آذربایجانی های ساکن در خارج از کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران و سرزمین آبا و اجدادی خویش هستند، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با اشاره به اینکه ایرانیان و به ویژه آذربایجانی های ساکن در خارج از کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران و سرزمین آبا و اجدادی خویش هستند، گفت: جذب سرمایه گذار یکی از مهم ترین اقدامات در توسعه و عمران شهری است و می توان از ظرفیت ایرانی ها و حتی آذربایجانی های ساکن در اروپا استفاده کرد.

یعقوب هوشیار در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری در استان گفت: فرصت های خوبی در منطقه و میان کشورهای همسایه ایجاد شده که با برنامه ریزی درست می توانیم سرمایه گذاران را به تبریز جذب کنیم.

هوشیار تاکید کرد: بسیاری از سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران هستند و وظیفه ما شناسایی هدفمند و جذب این سرمایه گذاران با گفتمانی صحیح است.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی لر، رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: همه باید عزم جدی جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محوریت برجسته سازی تبریز وجود داشته باشد، کشورهای هدف را مشخص کرده و تور اینفو راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان از ظرفیت آذربایجانی های ساکن در اروپا برای سرمایه گذاری استفاده کرد

می توان از ظرفیت آذربایجانی های ساکن در اروپا برای سرمایه گذاری استفاده کرد