مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-06سياسي

سفر استاندار به لنده؛ دعوت از مادر شهید کریمی برای استقبال از هیات دولت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان هفته به شهرستان لنده سفر کرد و علاوه بر بازدید از چند پروژه، با خانواده شهیدان کریمی و نوری دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز با سفر به شهرستان لنده علاوه بر بازدید از طرح ها و پروژه های در دست اجرای این شهرستان با مادر سردار شهید جانمحمد کریمی از شهدای عملیات پد خندق دیدار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن اینکه انقلاب اسلامی مدیون شهدا و خانواده آنها به ویژه پدران و مادران شهدا است، از مادر شهید کریمی دعوت کرد.

  در روز سفر رییس جمهور با حضور در فرودگاه یاسوج از آیت الله دکتر رییسی و هیات دولت استقبال کند.

وی در ادامه افزود: مادر شهید نوری نابینا شدند و با توجه به اینکه جاده دسترسی به مزار شهید نوری در روستای گَرَگ وجود ندارد دستور دادیم که مسیر احداث و آسفالت شود تا به سال ها چشم انتظاری مادر شهید پایان دهیم که مسیر آماده شده و امروز می توانیم مادر شهید را برای زیارت مزار فرزندش به روستا ببریم ضمن اینکه مسیر به زودی آسفالت می شود.

در این دیدار مادر شهید کریمی ضمن قدردانی از حضور استاندار و سایر مسئولان شهرستانی گفت : علی رغم شرایط جسمانی برای استقبال از هیات دولت در فرودگاه یاسوج حضور پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استاندار به لنده؛ دعوت از مادر شهید کریمی برای استقبال از هیات دولت

سفر استاندار به لنده؛ دعوت از مادر شهید کریمی برای استقبال از هیات دولت