مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-05ورزشي

طاهری: باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان اقدام کنند


مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی از سوی باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان تیم ها انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سازمان لیگ، فرشید طاهری درباره فهرست بازیکنان مجاز تیم ها، مربیان و شرایط نقل و انتقالات لیگ برتر توضیحاتی را به شرح زیر اعلام کرد: فهرست مجاز تیم ها هر تیم می تواند 19 بازیکن بزرگسال، شش بازیکن زیر 23 سال، شش بازیکن زیر 21 سال داشته باشد که مجموع این نفرات 31 بازیکن می شود.

البته یک فهرست سهمیه بازیکنان خاص (محدویت سنی) هم داریم که هر باشگاه می تواند شش بازیکن آکادمی و رده های پایه اش را به صورت قرضی به تیم های دیگر قرض بدهد که نام آنها در این فهرست سهمیه خاص قرار می گیرد.

منظور از بازیکنان آکادمی همان بازیکنان کنونی امید و جوانان باشگاه است.

در فهرست 19 نفره، هر باشگاه می تواند حداکثر 5+1 یک بازیکن خارجی جذب کند که یکی از این بازیکنان حتما باید از قاره آسیا باشد.

باشگاه ها مکلف به اعلام بودجه هستند طبق مقررات جدید نقل وانتقالات و الزامات رعایت سقف بودجه از سوی باشگاه ها که مورد تاکید نهادهای نظارتی هم هست باشگاه ها مکلف به اعلام بودجه شان به سازمان لیگ فوتبال ایران تا تاریخ 25 تیر 1402 هستند و بدون اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری: باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان اقدام کنند

طاهری: باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان اقدام کنند