مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-16اقتصادي

آغاز طرح تسهیل تردد شناورهای تجاری در بنادر استان بوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آغاز طرح تسهیل تردد شناورهای تجاری در بنادر این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب صبح یکشنبه در نشست با شرکت های نمایندگی کشتیرانی اظهار کرد: در سال گذشته عملکرد کانتینری بندر بوشهر 52 درصد و کالاهای عمومی سه درصد رشد داشت که این رشد در سایه فعالیت و پویایی شرکت های کشتیرانی و کلیه فعالین حوزه دریایی و بندری حاصل شده است.

وی بیان کرد: به تناسب این نقش آفرینی، اهتمام ویژه ای برای تسهیل فعالیت شناورها پیش بینی شده است که برگزاری نشست هم اندیشی با شرکت های نمایندگی کشتیرانی در همین راستا تدارک دیده شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: لایروبی پای اسکله ها در بندر بوشهر از مطالبه های مهم بود که اکنون اسناد مناقصه آن در حال تهیه بوده و پیش بینی شده عملیات اجرایی آن در نیمه دوم سال جاری آغاز شود.

وی افزود: در حوزه فعالیت نمایندگی شرکت های کشتیرانی یک سری مسائل و مشکلات در حوزه بیمه، دریابانی و کالاهای متروکه متوجه آنها است که با راهکارهای احصا شده در تعامل و رایزنی با دستگاه های ذیربط برای رفع آنها تصمیم گیری می شود.

شکیبی نسب با اشاره به ضرورت تمدید مدت زمان صدور صورتحساب نمایندگی شرکت های کشتیرانی، اظهار کرد: موضوع تأخیر در سوخت گیری شناورها نیز از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تسهیل تردد شناورهای تجاری در بنادر استان بوشهر

آغاز طرح تسهیل تردد شناورهای تجاری در بنادر استان بوشهر