مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-15اقتصادي

سازمان بورس باید در سیاست گذاری های بازار سرمایه وحدت رویه ایجاد کند


کارشناسان بازار سرمایه معتقد ند که سازمان بورس نه تنها از صیانت از منافع سهامداران ناتوان است، بلکه نمی تواند در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های مربوط به بازار سرمایه وحدت رویه ایجاد کند و مداخلات اقتصادی دولت موجب افزایش ریسک ها در بازار سرمایه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس تهران در حالی که امروز در ابتدای معاملات با رشد 10 هزار واحدی همراه شده بود اما دوباره از اواسط معاملات فشار فروش در بازار سهام شدیدا افزایش یافت و نقشه معاملات قرمز رنگ شد.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند روندهای رفت و برگشتی بورس می تواند منجر به کاهش بیشتر اعتماد سهامداران به بازار سهام شود.

* بورس باید به پناهگاه سرمایه گذاران تبدیل شود علی مومنی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره اختلاف نظرها در بازار سهام گفت: مداخلات اقتصادی دولت، بیش از آنکه به بهبود روندهای بازار منجر شود، موجب افزایش ریسک ها، وارد آمدن شوک به بازار، کاهش پیش بینی پذیری بازار و اختلال در فرایندهای طبیعی و نظام مند بازار می شود.

وی ادامه داد: بالا گرفتن اختلافات و شکاف در دستگاه های اجرایی ریزش بورس را تشدید کرد، اتفاقی که نمایانگر سوء مدیریت در بازار سرمایه است و نشان می دهد که سازمان بورس نه تنها از صیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بورس باید در سیاست گذاری های بازار سرمایه وحدت رویه ایجاد کند

سازمان بورس باید در سیاست گذاری های بازار سرمایه وحدت رویه ایجاد کند