مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-22بين الملل

پاشینیان: وقوع یک جنگ دیگر بین ایروان و باکو محتمل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه با خبرگزاری «فرانسه» که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، - نخست وزیر ارمنستان با اشاره به تشدید تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان از احتمال بروز یک درگیری جدید بین 2 کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، هشدار داد در صورتیکه دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان نتوانند در خصوص یک معاهده صلح به توافق برسند، بسیار محتمل است که یک درگیری جدید بین دو کشور رخ دهد.

وی در این خصوص گفت: تا زمانی که معاهده صلح امضا نشده و چنین معاهده ای به تصویب پارلمان های دو کشور نرسیده باشد، البته احتمال وقوع جنگ (جدید) (با جمهوری آذربایجان) بسیار زیاد است .

روز چهارشنبه هفته گذشته، رسانه های ارمنستانی فاش کردند که هنوز هیچ توافقی جهت تعیین مرز بین این کشور و جمهوری آذربایجان صورت نگرفته است.

نخست وزیر ارمنستان همچنین در بخشی از مصاحبه خود باکو را به نسل کشی در منطقه قره باغ کوهستانی که نیرو های ارمنستان و جمهوری آذربایجان تاکنون دو بار بر سر کنترل این منطقه کوهستانی با یکدیگر جنگیده اند، متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان: وقوع یک جنگ دیگر بین ایروان و باکو محتمل است

پاشینیان: وقوع یک جنگ دیگر بین ایروان و باکو محتمل است