مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-16سياسي

در راستای فرود به سیاه چاله پیری جمعیت هستیم


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در راستای فرود به سیاه چاله پیری جمعیت هستیم، گفت: با این روال در سال 1430 در این سیاه چاله جمعیتی خواهیم بود و 30 درصد جامعه سالمند خواهند بود.

- این بحران بزرگی در عرصه علم، امنیت و اقتصاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیرحسین بانکی پور در مراسم سالروز بازدید مقام معظم رهبری از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی که امروز با عنوان رویان برای ایران جوان برگزار شد، گفت: در فراز و فرودهای مختلف حامی اصلی جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری بوده و جهاد در این فراز و فرودها رشد کرد و ریشه دار شد.

وی با بیان اینکه در قانون جوانی جمعیت نام جهاد دانشگاهی به طور ویژه ثبت شده است، گفت: در این قانون عنوان شده که 10 درصد طرح های نوآورانه جهاد دانشگاهی مربوط به ناباروری و بارداری طبیعی ایمن باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قبل از تصویب قانون جوانی جمعیت، دو بودجه یکی برای وزارت بهداشت و یکی برای جهاد دانشگاهی در زمینه ناباروری داشتیم.

در این قانون نیز سهمی برای کمک به جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش بیمه نیز رویان قرارداد خود را منعقد کرده است و امیدواریم به زودی شاهد این باشیم که افرادی که به جهاد و رویان مراجعه می کنند، از خدمات بیمه استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای فرود به سیاه چاله پیری جمعیت هستیم

در راستای فرود به سیاه چاله پیری جمعیت هستیم