مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-29سياسي

لزوم آماده سازی فضای دانشگاهی و برنامه های آموزشی برای سال تحصیلی آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم مهیا کردن فضای فیزیکی و تجهیزاتی و تدارک برنامه های آموزشی به منظور شروع سال تحصیلی آینده دانشگاه ها در مهرماه تاکید کرد.

- دکتر محمدحسین سرمست در نشست تخصصی هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با روسای دانشکده ها که به منظور بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات آموزشی، مشکلات و چالش ها و راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری با دانشکده ها در خصوص مهیا کردن فضای فیزیکی و تجهیزاتی و تدارک برنامه های آموزشی به منظور شروع سال تحصیلی شاداب و پر انرژی برای دانشجویان در مهرماه پیش رو، در دستور کار هیات رییسه دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: یکی از اهداف این جلسه، بررسی نیازهای ضروری دانشکده ها به منظور توسعه رشته های مختلف آموزشی و تحصیلات تکمیلی است.

سرمست افزود: یکی از رسالت های روسای دانشکده ها، ارتباط بیشتر و تنگاتنگ با دانشجویان و اساتید است تا بتوان چالش ها و دغدغه ها را شناسایی و آنها را برطرف کرد.

در ادامه دکتر شهنام عسکرپور، معاون آموزشی دانشگاه گفت: علاوه بر بررسی مشکلات دانشکده ها در زمینه های مختلف آموزشی، تجهیزاتی و فضای فیزیکی در سال گذشته و سال جاری و ارائه راهکارهای مناسب به منظور برطرف کردن آنها، یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آماده سازی فضای دانشگاهی و برنامه های آموزشی برای سال تحصیلی آینده

لزوم آماده سازی فضای دانشگاهی و برنامه های آموزشی برای سال تحصیلی آینده