مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 02:152023-07-11سياسي

اهدای 30 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اردبیل


قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع)، 30 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اردبیل اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، فرشید موفق در مراسم اهدای این جهیزیه ها که در مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری مرکز نیکوکاری محسنین و همراهی خیران این جهیزیه ها تهیه و تقدیم نوعروسان شد تا زوجین زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ارزش 30 سری جهیزیه اهدایی را به زوجین تحت حمایت کمیته امداد، 450 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نظیر این مراسم در شهرهای مختلف استان برگزار و در ایام عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت جهیزیه و اقلام مورد نیاز نوعروسان به آنها اهدا شد.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: کمیته امداد با تقدیم این جهیزیه ها امیدوار است تا زمینه آغاز زندگی مشترک خانواده ها را فراهم کرده و به تحکیم بنیان این خانواده ها کمک کند.

موفق ادامه داد: با توجه به تاکیدات مسوولان کشوری و استانی در تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی، تلاش جدی بر تقویت این برنامه ها است تا علاوه بر اهدای جهیزیه، با برگزاری دوره های آموزشی برای زوجین با محوریت تشکیل زندگی مشترک شرایط مناسبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 30 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اردبیل

اهدای 30 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اردبیل