مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-01فرهنگي

دنبال جشنواره پرزرق و برق نبودیم


هادی حجازی فر که دبیری نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک را بر عهده دارد، می گوید که همه تلاشش را به کار گرفته تا از زرق و برق ها کم کند و در عوض بار تخصصی جشنواره را افزایش بدهد.

- هادی حجازی فر که دبیری نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک را بر عهده دارد، می گوید که همه تلاشش را به کار گرفته تا از زرق و برق ها کم کند و در عوض بار تخصصی جشنواره را افزایش بدهد.

این فعال نمایش عروسکی که در سال های گذشته به عنوان کارگردان در جشنواره حضور داشته یا عضو ستاد برگزاری بوده است، سال گذشته به عنوان دبیر جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی تهران مبارک حکم گرفت.

این جشنواره قرار بود مهرماه برگزار شود که به دلیل شرایط خاص کشور در آن مقطع، برگزاری آن به تیر امسال موکول شد.

حجازی فر در گفت وگو با ایسنا از ویژگی های این دوره جشنواره می گوید و تاکید دارد که همه برنامه ریزی ها و تغییرات برای افزایش بار تخصصی جشنواره بوده است.

او که حالا به عنوان بازیگر و کارگردان حضور پررنگی در پروژه های تصویری دارد، در آغاز درباره دلیل پذیرش دبیری جشنواره در شرایطی که مشغله های گوناگونی دارد، توضیح می دهد: در دوره هایی که خانم برومند جشنواره را برگزار می کرد و حتی پیش از آن، همیشه یا به عنوان کارگردان یا به عنوان عضوی از ستاد اجرایی، در جشنواره حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال جشنواره پرزرق و برق نبودیم

دنبال جشنواره پرزرق و برق نبودیم