مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-28پزشكي

مشاهده مواردی از شیوع سالک در ساوه


دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به کاهش روند شیوع بیماری سالک روستایی گفت: شیوع سالک شهری در ساوه که مواردی هم گزارش شده، نگران کننده است.

- دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به کاهش روند شیوع بیماری سالک روستایی گفت: شیوع سالک شهری در ساوه که مواردی هم گزارش شده، نگران کننده است.

محمودرضا سازنده در جلسه هم اندیشی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سالک در شهرستان ساوه اظهار کرد: بیماری سالک یک بیماری واگیردار است که از طریق حشره های موذی به انسان منتقل می شود.

وی به نگرانی های موجود برای شیوع بیماری سالک شهری اشاره کرد و گفت: گرچه با اقداماتی که صورت گرفته است بیماری سالک روستایی که در گذشته در برخی روستاهای شهرستان شیوع پیدا کرده بود مدیریت شده و فروکش کرده است اما گزارشی مبنی بر ابتلای چند مورد بیمار به سالک شهری رسیده که در دست بررسی است و موجب بروز نگرانی شده است.

وی با اشاره به اینکه از انتقال بیماری از روستاها به شهر باید جلوگیری شود، اظهار کرد: در سالک شهری چون مخزن بیماری سگ است باید سگ های ولگرد از سطح شهر جمع آوری شده و حتی اجازه دسترسی آنها به زباله را هم نداد.

دادستان ساوه با تاکید بر اینکه باید دستگاه های ذیربط به تکالیف قانونی خود عمل کنند و مصوبات جلسات گذشته اجرایی شود، تصریح کرد: مجموعه شهرداری و دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده مواردی از شیوع سالک در ساوه

مشاهده مواردی از شیوع سالک در ساوه