مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-10سياسي

جشن عید مباهله در قزوین برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری جشن عید مباهله در بوستان فدک قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف پورآرین ظهر دوشنبه در یکصد دوازدهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی که با موضوع گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و برگزاری مراسم عید مباهله برگزار شد اظهار کرد: معمولاً عید مباهله جدی گرفته نشده است و مردم از اهمیت آن نیز مطلع نیستند.

وی با بیان اینکه ما در تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی و تبلیغی باید این عید را که روز بسیار مهمی است معرفی کنیم، افزود: اهمیت این روز به قدری است که آیه 61 سوره عمران به ماجرای مباهله اشاره دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به همزمانی عید مباهله با هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: باید از فرصت عید مباهله برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه ما این است که از مشارکت عموم مردم در این جشن استفاده کنیم و بر همین اساس ویژه برنامه عید مباهله در بوستان فدک قزوین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: این جشن از ساعت 17 روز پنجشنبه در بوستان فدک برگزار خواهد شد و در آن از چهره های برجسته خانم و فعال در عرصه عفاف و حجاب تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن عید مباهله در قزوین برگزار می شود

جشن عید مباهله در قزوین برگزار می شود