مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-21سياسي

گذشت به عشق امام رضا (ع)؛ رهایی 2 نفر از قصاص و زندان پس از 23 سال


مراسم رهایی دو تن از قصاص و زندان پس از 23 سال «به حرمت امام رئوف می بخشم» با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در کوهدشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، مراسم رهایی دو تن از قصاص و زندان پس از 23 سال با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در کوهدشت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر کل زندان های استان لرستان و همچنین مقامات اجرایی و قضایی شهرستان کوهدشت برگزار شد، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه این شهرستان با استناد از آیه 10 سوره حجرات گفت: مؤمنان با هم برادرند و قلب مؤمنان جای کینه نیست، لذا باید تلاش کرد تا اصلاح ذات البین در جامعه به عنوان یک رسم نیکو نهادینه شود.

  وی سپس به جایگاه والای عفو و گذشت در فقه اسلامی اشاره کرد و گفت: شیرینی این عفو و گذشت در جان انسان های پاک نهاد، لذتی فراموش نشدنی و غیر قابل وصف دارد.

22 پرونده در لرستان منجر به صلح و سازش شده است عبدالمجید کشوری با اشاره به نفوذ بزرگان طوایف این استان در جلوگیری از نزاع ها و درگیری ها گفت: امروزه لرستان مسائل و مشکلات بزرگتری دارد که نیازمند استفاده از نظرات و نفوذ این بزرگان است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته قریب به 22 پرونده در استان لرستان منجر به صلح و سازش شده است؛ اما در راستای احقاق حقوق اولیاء دم، تعدادی از پرونده ها نیز منجر به اجرای حکم می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت به عشق امام رضا (ع)؛ رهایی 2 نفر از قصاص و زندان پس از 23 سال

گذشت به عشق امام رضا (ع)؛ رهایی 2 نفر از قصاص و زندان پس از 23 سال