مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-11اقتصادي

519 مرکز درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند


مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 519 مرکز و موسسه درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان هستند و به مردم ارائه خدمت می دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 519 مرکز و موسسه درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان هستند و به مردم ارائه خدمت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس محمودیان روز سه شنبه 20 تیرماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری در استان منحصر بفرد است، افزود: از سرمایه گذاری در ایجاد بزرگ ترین مجتمع تجاری_فرهنگی شهر یاسوج استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان در دو بخش بیمه ای و درمانی خدمات رسانی می کند، اظهارکرد: در حوزه درمان مستقیم در سه شهر استان شامل یاسوج، گچساران و دهدشت مرکز ملکی داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در 519 مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی به مردم ارائه خدمت می دهیم، خاطرنشان کرد: سه قرارداد جدید نیز در این خصوص خواهیم داشت.

محمودیان با تاکید بر اینکه تماس تلاش خود را به کار می گیریم تا به نحو مطلوب خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه دهیم، تصریح کرد: روزانه به سه هزار و 500 نفر در خدمات کلینیکی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

519 مرکز درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

519 مرکز درمانی، طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند