مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-16حوادث

ماجرای حضور بدون اطلاع قبلی آقای دادستان در پلیس آگاهی کرمان


مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بدون اطلاع قبلی در پلیس آگاهی حضور یافت و از نزدیک در جریان امور مربوط به این مجموعه و بازداشتی ها قرار گرفت.

- خبرگزاری فارس _ کرمان؛ مهسا حقانیت: قرارمان ساعت 6 صبح در دادسرای کرمان است، همراه با مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب کرمان، معاونان وی و همکاران خبرنگار و عکاس بدون اطلاع قبلی به پلیس آگاهی در خیابان عباس صباحی می رویم تا آقای دادستان از نزدیک در جریان امور قرار گیرد.

ابتدا به دفتر حمیدرضا میرحبیبی رییس پلیس آگاهی کرمان می رویم، او آخرین اطلاعات درباره سرقت ها و سارقان را به دادستان کرمان می گوید.

بعد از گذر از حیاط ساختمان پلیس آگاهی وارد ساختمان دیگری می شویم که به هواخوری می رسد، ضیاءالدینی معاون دادستان کرمان مشغول ورق زدن برگه های دفتر مربوط به ورود و خروج متهمان می شود و با دقت صفحه های این دفتر را بررسی می کند.

دادستان کرمان هم به هواخوری بازداشتگاه می رود که بیش از 50 متهم با لباس های آبی رنگ پشت به در ورودی نشسته اند، آن طور که بخشی می گوید این افراد در طرح عملیاتی پلیس آگاهی کرمان دستگیر شده اند و بیشتر آنها هم سارق هستند.

بازدیدها که تمام می شود، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حیاط پلیس آگاهی کرمان به سووالات ما خبرنگاران پاسخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حضور بدون اطلاع قبلی آقای دادستان در پلیس آگاهی کرمان

ماجرای حضور بدون اطلاع قبلی آقای دادستان در پلیس آگاهی کرمان