مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-27سياسي

بخش عمده جهاد تبیین برعهده صداوسیماست


یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در سومین نشست افق تحول رسانه ملی که صبح امروز (سه شنبه، 6 تیر ماه) در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید قربان، خطاب به حضار با بیان اینکه شما فرماندهان عرصه جنگ اساسی امروز جمهوری اسلامی با دشمنان و استکبار هستید، گفت: پس از وقایع تیرماه سال 1360 و شهادت شهید بهشتی (ره) تا پایان این سال و عملیات فتح المبین یک تحول عظیم در عرصه دوران دفاع مقدس رخ داد که لازم است از تجربیاتش برای امروز استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن ما هیچگاه دست از توطئه علیه ما برنداشته است، عنوان کرد: هرکجا دشمن نتوانسته علیه ما اقدامی کند، عرضه و توان آن را نداشته و بدانیم که اگر داشت، دریغ نمی کرد.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه امروز در عرصه دو جنگ ترکیبی و رسانه ای و جنگ اقتصادی قرار داریم، اضافه کرد: اگر روزی دشمن با استفاده از گروهک های کومله، دموکرات، منافقین و غیره اقدامی علیه کشور انجام می داد تا سرزمین ما را تجزیه کند، امروز با قدرت بیشتر این کار را انجام می دهد اما تفاوت در این است که اکنون تلاش می کند اذهان را در دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده جهاد تبیین برعهده صداوسیماست

بخش عمده جهاد تبیین برعهده صداوسیماست