مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-05سياسي

صدا و سیما چشم بینای دانشگاه در راستای حل مشکلات جامعه باشد


صدا و سیما می تواند مشکلات جامعه را با یک دید سازنده و کارشناسی شده به دانشگاه برای رفع علمی آنها منتقل کند.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان گفت: صدا و سیما می تواند مشکلات جامعه را با یک دید سازنده و کارشناسی شده به دانشگاه برای رفع علمی آنها منتقل کند.

دکتر حامد قادرزاده، روز گذشته (13 تیرماه) در نشست هم اندیشی دانشگاه کردستان و صدا و سیمای مرکز استان که در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی جامعه ما در حال حاضر چندگانگی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

وی ادامه داد: امروزه با حضور دانشجویان از نقاط مختلف کشور، استان و حتی روستاها در دانشگاه کردستان می توان دانشگاه را نماینده خوبی از کل جامعه دانست.

رییس دانشگاه کردستان بیان کرد: بومی گزینی که در استان شکل گرفته می تواند توسط صدا و سیما برای تحصیل داخل کشور دانشجویان بازتاب داده شود تا از خروج سرمایه های انسانی از استان و کشور جلوگیری شود.

دکتر قادرزاره تصریح کرد: صدا و سیما می تواند مشکلات جامعه را با یک دید سازنده و کارشناسی شده به دانشگاه برای رفع علمی آنها منتقل کند.

وی به وجود مشکلات در دانشگاه کردستان نیز گریزی زد و اظهار کرد: افت شدید تحصیلی در دانشگاه کاملا محسوس است و این امر نشات گرفته از یک سری ناهنجاریی است که در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما چشم بینای دانشگاه در راستای حل مشکلات جامعه باشد

صدا و سیما چشم بینای دانشگاه در راستای حل مشکلات جامعه باشد