مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-16سياسي

آتش نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی آمادگی دارد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران از آمادگی برای آموزش نیروهای عملیاتی شهرستان های استان و کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله محمدی صبح یکشنبه در نشست صمیمانه استاندار تهران با مدیران عامل آتش نشانی های شهرستان های تهران که با حضور یزدی خواه نماینده مردم در مجلس، رحمتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، بر اعلام آمادگی برای آموزش و توانمندسازی و بازآموزی نیروهای عملیاتی شهرستان ها تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بروز رسانی آموزش افزود: سازمان آتش نشانی پایتخت در حوادث اخیر با بکارگیری تمام تجهیزات و توان عملیاتی تلاش خود را در خدمت رسانی به شهروندان در مهار آتش سوزی ها وارائه خدمات به شهروندان به کار بسته است.

محمدی گفت: سازمان آتش نشانی تهران در سال جاری نسبت به افتتاح و راه اندازی دو ایستگاه آتش نشانی در شهرری و افسریه اقدام و قرار است ایستگاه 138 به زودی افتتاح و برای خدمت به شهروندان بکارگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله عملیات ها و خدمات سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزشی و تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانی های شهرستان های تهران و کل کشور می توانند از لحاظ آموزش نیروها در سطوح مختلف علمی و آمادگی جسمانی در ابعاد مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی آمادگی دارد

آتش نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی آمادگی دارد