مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-18سياسي

ضرورت تقویت سیاست های فرهنگی دولت در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رویکرد دولت در عرصه مردمی سازی فرآیندهای حکمرانی مشارکت مردم بر لزوم تقویت سیاست های فرهنگی در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی مازندران گفت: مردم در دولت سیزدهم در متن برنامه ها و فعالیت های کشور قرار دارند.

این مسئول با یادآوری تلاش های دولت سیزدهم در عرصه های عزت آفرین ملی بویژه پیشرفت های سیاسی و اقتصادی افزود: دولت سیزدهم بدون کمترین اعتنا به فشارهای مظهر استکبار و کشورهای غربی نسخه بومی پیشرفت را در کشور عملیاتی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون روندحرکت کشور در مسیرهای رشد یافتگی بی وقفه و بدون کمترین اختلال تداوم دارد.

سلگی، ضرورت توجه به هم افزایی و انسجام ملی را برای تقویت مؤلفه های اقتدار و بالندگی کشور یادآور شد و افزود: باید با تکیه بر خرده فرهنگ های بومی و مقابله با مظاهر فرهنگی وارداتی از هرگونه انفعال وواگرایی در کشور جلوگیری کنیم.

معاون استاندار مازندران، ایران را سرزمین اتحاد و یکپارچگی فرق و اقوام دانست و افزود: در پرتو اراده های پرشور مردم، سرمایه گذاری گسترده و میلیارد ی کانون های ضد دینی برای ترویج ناهنجاری و التهاب آفرینی در کشورمان با شکست مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت سیاست های فرهنگی دولت در مازندران

ضرورت تقویت سیاست های فرهنگی دولت در مازندران