مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-29سياسي

توسعه سیستان و بلوچستان با استفاده از فکر نخبگان حاصل می شود


باید از ظرفیت بی نظیر نخبگان در استان برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم چرا که توسعه استان با مشارکت نخبگان اتفاق می افتد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت بی نظیر نخبگان در استان برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم چرا که توسعه استان با مشارکت نخبگان اتفاق می افتد.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست با تعدادی از نخبگان استان اظهار کرد: در کار علمی هیچ توقفی وجود ندارد و هرچه بیشتر پیش می رویم افق های بیشتری به روی ما باز می شود.

وی افزود: انسان ها ظرفیت های فکری فراوانی دارند اما تنها افراد محدودی هستند که برای دستیابی به اهداف خود سخت تلاش می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کسب رتبه های علمی نیازمند تلاش و کوشش است اما اگر این تلاش و کوشش بیشتر شود قطعاً به مدارج علمی بالاتری دست خواهید یافت.

وی تاکید کرد: آینده کشور از آن شما جوانان است لذا باید هر روز بیشتر از قبل برای کسب علم و دانش تلاش کنید.

کرمی خاطرنشان کرد: خداوند به انسان ظرفیت عقلی و فکری فراوانی داده لذا باید به دنبال فناوری های جدید بروید چرا که این زمین سرشار از رازهای نهفته الهی است.

وی بیان کرد: القای لفظ محرومیت به سیستان و بلوچستان نادرست است چرا که این محرومیت به خود ما برمی گردد که نتوانستیم از این ظرفیت ها به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان و بلوچستان با استفاده از فکر نخبگان حاصل می شود

توسعه سیستان و بلوچستان با استفاده از فکر نخبگان حاصل می شود