مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-16دانش

پیشنهاد برگزاری کرسی های ترویجی برای دانشجویان دکتری


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن پیشنهاد برگزاری کرسی های ترویجی برای دانشجویان دکتری، گفت: کرسی های آزاداندیشی باید منجر به استخراج نظریه شوند.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن پیشنهاد برگزاری کرسی های ترویجی برای دانشجویان دکتری، گفت: کرسی های آزاداندیشی باید منجر به استخراج نظریه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی گفت: حضور 6 هزار تیم متشکل از 24 هزار دانشجو و مشارکت 2 هزار و 800 استاد هادی در کنار این تیم ها کار کوچکی نیست و کار به این عظمت و گستردگی که حدود 3 هزار استاد درگیر آن بودند، باید توسط رسانه ملی انعکاس پیدا کند.

وی اظهار کرد: به گفته معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برخی از دانشجویان شرکت کننده در کرسی های آزاداندیشی بیش از 100 ساعت برای کرسی های خود مطالعه داشتند، این کار بزرگ می طلبد که رسانه ای شده و روایتگری درستی از آن صورت بگیرد، چرا که وقتی از این رویداد، روایتگری شود، ماندگار خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه باید از کرسی های آزاداندیشی نظریه استخراج شود، گفت: نظریه های علوم انسانی غرب مگر چگونه به وجود می آید؟ یک اتفاق می افتد و از آن نظریه های مختلف تولید می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برگزاری کرسی های ترویجی برای دانشجویان دکتری

پیشنهاد برگزاری کرسی های ترویجی برای دانشجویان دکتری