مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-17پزشكي

انتقاد از عدم نصب برچسب روی محصولات تراریخته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی درباره توجه ویژه سازمان غذا و دارو به محصولات تراریخته توضیح داد: - رییس فرهنگستان علوم پزشکی گفت: برچسب تراریخته بودن ماده غذایی باید روی جلد محصولات درج شود تا مصرف کننده از موضوع مطلع باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی درباره توجه ویژه سازمان غذا و دارو به محصولات تراریخته توضیح داد: هنوز در سطح دنیا ابهامات زیادی درباره محصولات تراریخته وجود دارد و زمان هنوز اجازه نداده که همه جزییات تغییرات ژنتیکی که در گیاه صورت می گیرد مشخص شود.

وی افزود: موافقان تراریخته بیشتر صاحبان این صنعت و تولیدکنندگان این محصولات هستند و استدلال آن ها هم عمدتاً مسائل مادی است، اما در مجموع هنوز محافل قابل اتکا و محافل علمی در داخل کشور استفاده از این محصولات را به صلاح نمی دانند.

رییس فرهنگستان علوم پزشکی گفت: حدأقل کاری که می توان انجام داد این است که برچسب تراریخته بودن ماده غذایی روی جلد محصولات درج شود تا مصرف کننده از موضوع مطلع باشد، چون انسان حق دارد بداند که چه چیزی می خورد.

مرندی در رادیو گفتگو تصریح کرد: بهتر بود که این برچسب روی محصولات خواناتر و محتویات محصول اعم از میزان پروتیین و قند و چربی ماده غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم نصب برچسب روی محصولات تراریخته

انتقاد از عدم نصب برچسب روی محصولات تراریخته