مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-27سياسي

تشکیل 632 پرونده موادمخدر در گچساران


معاون قضایی دادگستری گچساران اگفت: سال گذشته 632 پرونده در حوزه مبارزه با مواد مخدر در دادگستری این شهرستان مطرح شد که همه آنها در همان سال نیز منجر به حکم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حسن اسکندری معاون قضایی دادگستری گچساران در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: از اول تیرماه تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است و این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضا می باشد.

 وی بیان کرد: از اول تیرماه 1401 تا اول تیرماه 1402 امسال، افزون بر 49 هزار و 822 ورودی پرونده در دادگستری گچساران وجود داشته است.

معاون قضایی دادگستری گچساران تصریح کرد: که از این میزان 48 هزار 180 فقره پرونده مختومه بوده و 5 هزار 367 فقره پرونده موجودی است و از دلایلی که در این مدت تعداد پرونده موجودی بیش از سنوات تعیین شده این بوده که ما اجرای طرح پایلوت (آزمونه ای) و ثبت متمرکز را احرا کردیم.

اسکندری با اشاره به اینکه در این طرح همه پرونده ها از مرجع انتظامی جمع و به مرجع قضایی رفته است، عنوان کرد: افراد می توانند در مراجع قضایی و با داشتن کد ره گیری به صورت مستقیم پرونده خوشان را رصد کنند.

وی گفت: در این مدت یک سال گذشته بیش از 7 هزار پرونده نسبت به سنوات قبل کارشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 632 پرونده موادمخدر در گچساران

تشکیل 632 پرونده موادمخدر در گچساران