مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-10حوادث

اطفای سه مورد حریق در روز گرم و طاقت فرسای گرگان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از ثبت سه مورد عملیات اطفای حریق در گرمای طاقت فرسای روز یکشبه خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از ثبت سه مورد عملیات اطفای حریق در گرمای طاقت فرسای روز یکشبه خبر داد.

موسی الرضا صفری صبح امروز دوشنبه 19 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران جزییات حوادث روز پرحادثه در گرمای طاقت فرسای یکشنبه 18 تیرماه 1402 گران را تشریح و اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در این روز سه مورد حریق منزل، واحد تجاری و خودرو را مهار کرده و مانع از گسترش آتش شدند.

وی با بیان اینکه در نخستین حادثه که حوالی ساعت 14 و 37 دقیقه ظهر رخ داد، شعله های آتش از یک واحد مسکونی دوطبقه زبانه کشید، ادامه داد: این منزل در مجتمعی در خیابان لاله دهم بود که دو تیم عملیاتی از نزدیکترین ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند و در کوتاهترین زمان حریق مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان محل وقوع حادثه دوم را خیابان جرجان 24 عنوان کرد و افزود: این حادثه ساعت 18 و 22 دقیقه عصر در یک کبابی رخ داد.

وی با تأکید بر اینکه حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 گزارش شد، خاطرنشان کرد: در حداقل ترین زمان ممکن و با هماهنگی ستاد فرماندهی ایستگاه عملیاتی شماره 2، دو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای سه مورد حریق در روز گرم و طاقت فرسای گرگان

اطفای سه مورد حریق در روز گرم و طاقت فرسای گرگان